top of page

TUOREITA TÖITÄMME: HETKI-SAUNA

Päivitetty: 31. maalisk. 2021

Uusia suomalaisia saunakonsepteja ja -brändejä ei synny joka päivä. Puhumattakaan, että niitä lanseerattaisiin kansainvälisille markkinoille.



Ajankohta oli otollinen. Korona-aika oli saanut kuluttajat ympäri maailmaa kiinnostumaan pihasaunoista. Suomalainen saunayrittäjä Janne Oksanen päätti kehittää avaimet käteen -hirsisaunan, joka valmistettaisiin Suomessa ja kuljetettaisiin kontissa minne tahansa maailmassa, yhtenä kappaleena, käyttövalmiina.


"Kävin useamman mainos- ja markkinointitoimiston kanssa keskusteluja uudesta saunabrändistä. Käänne Agency erottui joukosta. He vakuuttivat strategisella näkemyksellään, osaamisellaan ja jopa tuotekehitykseen liittyvillä ideoillaan", toteaa Oksanen.



Suunnittelimme brändin identiteetin ja toimenpiteet valituille markkinoille etabloitumista varten. Päädyimme suomalaiseen brändinimeen, koska suomalaisuus on saunojen kohdalla valttia kaikkialla maailmassa.


Rakensimme saunasta 3D-kuvat ja sijoitimme saunat houkutteleviin pihapiireihin. Hyödynsimme kuvia monipuolisesti kaikessa viestinnässä: kotisivuilla, brändivideoilla, digimarkkinoinnissa, saunan suunnittelutyökalussa, jälleenmyyjämateriaaleissa.







Jälleenmyyjien palaute on ollut ylistävää. Ensimmäisiin Hetki-saunoihin napsautetaan lämmöt saksalaisten, tanskalaisten, hollantilaisten ja ranskalaisten asiakkaiden pihoilla toukokuussa 2021.


www.hetkisauna.com

bottom of page