top of page
STRATEGINEN SUUNNITTELU
Yhteistyö tai projekti käynnistyy tyypillisesti yhteisellä workshop-palaverilla, jossa kartoitetaan yrityksesi nykytila, tavoitteet, kilpailijat sekä muut markkinointisi kannalta keskeiset asiat.

NYKYTILA- JA KILPAILIJA-ANALYYSI
-
Mitä yrityksesi on ja mitä se tekee?
-
Tuotteet ja palvelut, niiden edut ja hyödyt
-
Kohderyhmät
-
Kilpailukenttä, erottuminen
-
Lyhyen ja pitkän aikavälin tavoitteet
-
Brändin tavoitepersoona
-
Markkinoinnin kehittämistarpeet

LOPPUTULOS
Saat analyysiin perustuvan näkemyksen yrityksesi keskeisestä kilpailuedusta. Sekä kilpailuetua kommunikoivasta esiintymisen tavasta, lupauksesta, mahdollisesta sloganista ym. keskeisistä elementeistä. Näkemys toimii perustana yrityksesi kaikelle kommunikaatiolle jatkossa.
bottom of page