top of page
shutterstock_283746647.jpg

Lou-hi

Modernin sensoriteknologian ja musiikin inspiroiva liitto

Nykyteknologia voi oikein valjastettuna edistää suuresti ihmisen oppimista, kuntoutumista ja hyvinvointia.

 

Kun teknologia yhdistetään kosketukseen ja musiikkiin, on käsissä ihmisen primitiivisiin kerroksiin ulottuva supervoima. Musiikkikasvatuksen emeritusprofessori Jukka Louhivuoren ja kumppaneiden hieno innovaatio perustuu tähän.

 

Olimme startup-yrityksen apuna Lou-hi-brändin synnyttämisessä ja idean kaupallistamisessa terveydenhoitosektorille. Määrittelimme brändin kilpailuedun, lupauksen ja persoonan. Suunnittelimme nimen ja visuaalisen identiteetin. Olimme apuna tuotteen ja pakkauksien muotoilussa sekä markkinointimateriaalien ja verkkosivujen tuottamisessa.

 

Inspiroiva matka maailmanvalloitukseen voi alkaa.

 

Strateginen näkemys, yritysidentiteetti, brändifilmi, verkkosivut, tuotemuotoilu, pakkausdesign, 3D-tuotannot: Käänne Agency.

Lou-hi

Lou-hi kotisivujen mobiilinäkymä
Lou-hi logo
Lou-hi_web.jpg
Lou-hi Sense Board
Lou-hi Sense Board
Lou-hi Sense Board
Lou-hi Sense Board

Onnistunut tuotemuotoilu huomioi käyttäjien tarpeet. Lou-hi Sense Board suunniteltiin terapiatyön apuvälineeksi mm. neuropsykiatrisiin oireyhtymiin ja kehitysvammoihin.

Lou-hi Sense Board
Lou-hi Brandguide
Simo Perälä, asiakkuusjohtaja, mainostoimisto Käänne Agency.

Simo Perälä

Asiakkuusjohtaja

+358 40 506 8401

simo@kaanne.fi

Haluatko kuulla lisää?